Куче в пазва

Преди 20-ина дни срещам една позната. Доста надарена в областта на деколтето. Ама доста! Силиконките – ряпа да ядат! 😀 Топло е и тя е с отворена блуза. Говорим си за туй-онуй и внезапно бюстът и странно се размърдва! Забивам поглед – нещо мърда! Без да млъква, тя бръква вътре и нещо намества… Чува се и нещо като измякване! А сега, де! Вероятно съм имала доста сбъркан вид, та тя ми казва “ на обръщай внимание – събуди се”… Е, тук вече не издържах 😀
– Kой се събуди?!
– Денчо…
– Оп- па…. Какво е това “денчо”?
– От Найден…
И ми разказа…
Връщала се от работа по тъмни доби и чула нещо да плаче в храсталака. Завряла се и намерила в чашка от кафе новородено кученце! Съвсем студено! Грабнала го и единственото, за което се сетила, било да го пъхне в пазвата си, за да го стопли. Върнала се до аптеката ( тя е денонощна) и купила храна за бебета…
В къщи, разбира се, всички изревали, че е луда и че нещастното животинче ще умре. Тя пък се амбицирала и казала, че няма да допусне! 😉
И така започнала да го храни през 20-ина мин с пипетка… Денонощно! Постоянното му жилище станала пазвата и 😀 С номера “верно-грешно” намерила най-добрия вариант храна и начин да подложи памперс в сутиена си, за да не и мокрее… Нали и на работа ходи! Не може да е с припикано деколте, я! 😀 ….
Oнзи ден пак я срещнах. Още беше топло… Пазвата и доста е изподраскана, защото то вече е прогледнало и като чуе, че говори изпъпля нагоре, за да види какво става 😀 А има ноктенца като иглички 😉
А, няма проблем! – ми казва тя – Купих си един шал и ловко прикривам следите като съм на работа!Че нали знаеш какви хора има! Някой ще изпищи и ще ме уволнят …А ако реши да се обади, само го пипвам по нослето и то се укротява… 😀
Започнала вече да го вади от време на време в къщи, но не му харесвало – искало топлата си пазва 😉
– Ама така свикнах! Как ще го отбия… А колегите ме гледат с подозрение, че бюстът ми взе много да наедрява 😉 ,то добре, че съм от едричките 😀
И сега за този, който ще си каже: “Навила си е на масрафа, та…”, малко уточнение:
Жената работи много за не толкова много пари, та в “свободното” си време чисти входове…
Живее със семейството си в гарсониерка…
Та става дума за добрите хора, както може би вече сте се сетили!

13 коментара so far »

  1. 2

    Niili said,

    и страхотна история! 😀

  2. 3

    Maxart said,

    Евала. За съжаление много малко хора биха го направили, особено за такава малка душичка. БРАВО

  3. 4

    Страхотна история! Имаме нужда от такива хора, ама повече.

  4. 5

    zdraveikova said,

    Нямам куче в пазвата, но мн. ми харесва.

  5. 6

    Историята наистина си я бива! Благодарете на Графа, че ме натисна да ви я разкажа! 😉
    Здравейкова, ти имаше плъхче в пазвата! 😀 …

  6. 8

    Не мога 😀 Tова си е плъхчето на Здравейкова – тя да ви разкаже 😉 !
    Много мило животинче е! За сведение на всеки, който ще каже: Аууу! Плъх!!!!

  7. 10

    […] en la mamzono. (rakonto, inda esti kristnaska, de mia fratino Munikontin […]

  8. 11

    tutankhamon661 said,

    Ако не друго, поне му е меко на кучето 🙂

  9. 12

    Ой, че топъл разказ…

  10. 13

    еее че ми стана хубаво и усмихнато, ама 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар