БЪЛГАРСКИ ПРАВОПИС

Приятелка ми изпрати това, което ще видите, ако ви интересува тази тема 😉

Няколко пъти го прочетох! Нямаше начин да не ви го покажа 😀
Първоначално имах намерение да напиша дълга и пространна тирада, подкрепена с цитати и примери, свързана с кирилица, латиница, интернет, sms -и, родители, училище, общество, политика, че даже и история… но! Отказах се 😀
Вие сте интелигентни хора и ще разберете защо! 😉

То, всичко е ясно, нали… 😉

12 коментара so far »

  1. 1

    Графът said,

    Правилно си се отказала!
    Цялата тази тирада щеше да е за отминали работи – включително и нашата остатъчно-изостанала грамотна интелигентност.
    А тук става дума за бъдещите грамотни хора! Освободени от оковите на правила и догми, записващи с буквален изказ своите мисли.
    И боравещи с техника – като Валчери например. Колко от нас знаят какво е това „Валчер”? Аз не знам – знам какво е Валтер…
    😀

  2. 2

    😀 А аз знам кой е Волтер 😀

  3. 3

    frog said,

    Невероятно! Това не е истина! 😮

  4. 4

    deni4ero said,

    чак не мога да повярвам, Муцуни

  5. 5

    И аз си казах,че това не може да е истина, но документът съществува…
    А и такова нещо не бих могла да съчиня 😀

  6. 7

    Диана said,

    Изумих се! Във всеки смисъл.
    А и чак сега видях какви интересни неща съм пропуснала като не идвам редовно. Добре, че беше Буба – дадох и адреса на блога ти – и се зачетох…
    🙂 🙂

  7. 8

    Добре дошла! Радвам се да те видя!

    😀 Aко не беше изумително, нямаше да го пусна 😉

  8. 9

    harbinger said,

    Веднъж прочетох цяла книга! Отнасяше се за един велик пълководец на име Наполеон. След това ми попадна и друга книга – за някакъв още по-велик пълководец, който се казвал Бонапарт. След това срещнах на много места имената и на двамата пълководци, написани заедно – така: Наполеон Бонапарт. И до днес не мога да разбера защо ги свързват тях двамата, а уж съм умен, образован и даже ме причилсляват към „народната интилигенция“.

  9. 10

    Че кой човек не се раздвоява… Нищо чудно веднъж да е Наполеон, а друг път Бонапарт… 😀

  10. 11

    Krassi said,

    Муци, четох и се чудих..да се смея ли, да плача ли..
    Направо ми иде наум един цитат: „Боже, колко мъка има по този свят, Боже…“ и..да..тирадата е излишна..
    Преди около половин година ми попадна друг подобен „документ“ до Софийска Община..И в него „бисерите“ бяха на места по три в дума.. (Който си го може- си го може.. – я ти се пробвай, ааа?)
    За съжаление не го снимах..иначе си беше достоен за тази ти публикация..

  11. 12

    Жалко, че не си го снимала! Такова нещо не може да се преразкаже…


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар