КАКТУС

Сутрин…

Отварям едно око и се изнизвам на балкона с цел отваряне и на второто 😀 …

Моментално се събуждам! Цялата тази красота грее до мен на съседния балкон!…

 

12 коментара so far »

  1. 1

    Графът said,

    Такова чудо не бях виждал! Какво им е станало на тези кактуси?
    Като набодени фунийки със сладолед. 🙂
    Всяка година ли цъфтят така?

  2. 2

    Не, Графе! От поне 10 години са ми съседи и никога досега не съм ги виждала цъфнали… Виждала съм такива кактуси на още едно място в София, но цъфнали – не…
    А иначе са устойчиви на студ – не ги прибират през зимата и явно издържат на минусови температури… и под -20′ е падало при нас…

  3. 3

    Краси said,

    Ехааа..Верно е невероятна красота! Виждала съм цъфнали кактуси в ботаническата градина в Белоградчик..Но в София такава красота…
    Да споделиш колко време цъфти това чудо..

  4. 4

    Споделям, Краси 😀
    Oтделните цветчета не траят повече от един ден, но все нови и нови пъпки се появяват и това чудо цъфти ли цъфти за моя радост и почуда!…
    Вече повече от 10 дни!

  5. 5

    Много са красиви. Какъв вид ли е този кактус? 🙂

  6. 7

    Е…. чудесно! Какво по-прекрасно събуждане от това! Имам същия кактус, ама милия не ще и да чува за цъфтене… Дано не съм аз причината 😀

  7. 8

    Baufen said,

    Ооо! Искам и аз нещо така цъфтящо ..Нямам особен успех с отглеждането на растения, ще потърся тази красота и ако не се гледа трудно ще пробвам.

  8. 9

    Дали се гледа трудно? Ужасно красиво цвете!

  9. 10

    Не бях виждала такова нещо до сега, наитсина са прекрасни. Гледам си от години, но никога не са цъфтели.

  10. 11

    Голяма красота ❤

  11. 12

    Красиви, но опасни растения са тия кактуси!


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар