Към „хибискус“

С помощта на брат ми и на приятелчицата ми Елена, ви показвам хибискуса. Първата снимка е няколко седмици след инцидента. Първите листа и цветове. Ако се вгледате, ще видите сухите клони. Постепенно и те се раззелениха.

muci

Втората снимка е от днес. Вече е подрязан на височина. Кани се да цъфне. Трябват му още 10-на дни.  100b86631

6 Коментари so far »

  1. 1

    Val said,

    Какъв странен розово-оранжев-пурпурен цвят има.
    Не знаех какво е хибискус – заблуждавала съм се. Красиво цвете – благодаря!

  2. 2

    deni4ero said,

    прекрасна си! така, де … цветето … и ти … ех, тая умора … 😉 😛

  3. 3

    vilford said,

    Aaaaa, в къщи имаме такова!!! Ама никога не запомням имената на растенията. Това нещо се скъсва да цъфти! И ние трябва да го подрязваме, но малко ме е страх. Дали, ако го резна, сам ще си стане толкова кичест отдолу или има някаква хитрина?

  4. 4

    вили said,

    Хубав е. Аз имам жълт 😉

  5. 5

    Радвам се, че ми харесвате цветето! 😀
    vilford, спокойно можеш да го резнеш, но не се оливай! Доколкото си спомням, не бива да е повече от 1/3 от височината му. 😉 И то като спре да цъфти!

  6. 6

    Ивката said,

    Аз имам три такива 🙂 Всъщност имам само такива цветя в къщи… Мъжът ми ги подстригва напролет… Обаче твоето цвете е много красиво!


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар

