Най-ужасния гаф, който съм правила!

Имахме много мил и добър приятел – светла му памет! Дано да ми е простил!
Напълно сляп! Което не му пречеше да бъде добър пианист и освен това да се справя със звукозаписваща и звукоизвличаща техника! Никога не съм го видяла да сбърка нещо! Когато ни запознаха, той стана от стола, дойде до мен и нежно прекара пръсти през лицето ми. Не разбрах, че е сляп и това доста ме учуди…
Много често висяхме при него в студиото. Голямо удоволствие беше да го гледам как уверено работи!

Колкото и да отлагам – време е за гафа!

По това време имах часове във ВИТИЗ. Безумно ранни! 😉 Първият започваше в 8, а аз трябваше да съм там в без 15! Преди студентите все пак 😉
Е, летя аз през пл.”Славейков” закъсняваща вече. Нищо ново за мен! 😀 Oтдалеч виждам Ч. , който ловко заобикаля зрящите на спирката и подличко решавам, че няма да ме види. Доста съм закъсняла вече, а той е сладкодумен! Никакво време нямам!
Тръгвам да се размина с него на 3-4 метра 😉 за всеки случай. И тогава…
– Здравей, Муци!
Гузната ми съвест ме продънва в земята! И изтърсвам най-голямата възможна дивотия!
-О, Ч., НЕ ТЕ ВИДЯХ!

14 Коментари so far »

  1. 1

    Графът said,

    Муци, има такива моменти в живота. За много дълго държат влага…

  2. 3

    deni4ero said,

    е, не бива да се съдиш толкова строго, все пак си имала оправдание. Аз си мисля, че той би те разбрал и все пак се чудя как разбират и усещат …

  3. 4

    О, да! Той беше много мил човек! Но не намерих сили…

  4. 5

    vilford said,

    Mуци, имам далеч по-големи гафове от твоите, но тази вечер не намерих сили да ги напиша. Иска се воля да се пребориш със срама си. При теб поне може да се погледне откъм смешната страна – избрала си си „перфектно“ оправдание.

  5. 6

    вили said,

    Ще ти олекне ли, ако призная, че и на мен се е случвало, но със зрящ човек? По същата причина – закъснение. 🙂

  6. 7

    Явно всеки си има своите трънчета в петата 😉 Но признайте, че е ужасно!

  7. 8

    вили said,

    Ами, така си е(срамувам се) 8)

  8. 10

    vasilev said,

    Ами просто е трябвало да подвикнеш: Зрасти, Ч., закъснявам за училище. – и да профучиш толкова бързо, че да не може да те заприказва 😉
    Аз това го правя с виждащите си приятели познати 😉

  9. 11

    А, с виждащи го правя непрекъснато и не ми пука 😀
    Гадното за мен е, че си помислих, че няма да ме види!

  10. 12

    astilar said,

    А може ли да приемеш, че дори незрящите те виждат?
    Напълно сериозно питам, Муци.
    И според мен няма от какво да се срамуваш.
    Срамуваш ли се, когато казваш „Не мисля.“ на глупаците?

  11. 13

    О, да, Астилар! Тук в квартала имам незрящ приятел, който винаги като се срещнем на улицата ме познава! Не ми се е налагало да му казвам коя съм! Същото беше и с Ч. Никога не ме е бъркал с някой друг! Обяснявали са ми , че познават по стъпките (походката) най вече.

  12. 14

    Val said,

    Много може да разкаже походката за човека…
    Напомнила си му, че си с предимство пред него – той ти е доказал обратното. 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар

