ПОДСЛУШАН РАЗГОВОР

Мятам се в маршрутката и се тръшвам на едно свободно място. Чакам задръстването. Тихо си тъпея. Зад гърба ми две мацки. Говорят си нещо. Заслушвам се….
-Кво прави Кирчо?
-Мани го тоя идиот! Завчера се прибра в къщи с букет от двайсе рози! Ама от големите, нали ги знаеш, дето са най скъпи! С панделки, джувки, хартийки, тревички! Идеше ми да го убия! Толкова пари да даде за глупости!

-?

-Че какво толкова – годишнина ни било!

21 Коментари so far »

  1. 2

    Графът said,

    Ама ако беше забравил!!!… 🙂

  2. 3

    vilford said,

    Taка ами – ако беше купил 20 бири вместо рози и си ги беше изпил щеше да е далеч по-разумно. То така или иначе на жените трудно ни се угажда, а от алкохола щеше да му е все едно викат ли му и за какво. А ако положението съвсем загрубее, щеше да има повод да се заключи в тоалетната – 20 бири все пак, доста течност е това… 😉

  3. 4

    вили said,

    Леле, какъв романтичен мъж!!!! Муниконтин, взе ли му името, адреса,някакви координати?

  4. 5

    Не посмях да се обърна, RMPG, мацката беше много разлютена, та се уплаших да не ме подкара и мен 😀 ! И не мога да си представя, Графе, какво щеше да му се случи на горкия човек, ако беше забравил! 😉
    Може би това с бирите щеше да го спаси, Vil, aма не съм много сигурна 😉
    И си спомних поговорката: „Хубавата ябълка прасето я яде“, Вили 😉

  5. 7

    гравитон said,

    А дето се казва, че битието определя съзнанието?

  6. 8

    здравей, longanlon, май се замисли, а? 😀
    Ужасно си прав, гравитон! 😉

  7. 9

    deni4ero said,

    ейййй, неблагодарно племе, са (сме) тва жените, ейййй … макар че и аз по съм навита на примера с бирите …

  8. 10

    vasilev said,

    „…С тез пари не само бира ами и цаца щеше да ми купи!“

    „…вместо да ме заведе на ресторант…“

    😉

  9. 11

    simplyblue said,

    хм, тя може да се е ядосала, щото са били 20, а не 19 или 21 :mrgreen:

    (нали четен брой цветя е за погребение…..)

  10. 12

    simplyblue said,

    упс, забравих 🙂 това ми е мечта – за РД да получа като подарък огромен букет от червени рози, на толкова години на колкото ставам, плюс минус 1 (да се спази традицията четно/нечетно, не за друго) :mrgreen:

  11. 13

    Според мен ставаше дума за годишнина от сватба или нещо подобно 😉 и в тоя случай май трябва да бъдат (цветята) колкото са годините.

  12. 14

    vilford said,

    Aко наистина пича е живял 20 години с толкова „ценяща го“ съпруга, за годишнината на него му се полага орден. От тези за най-заслужилите.

  13. 15

    Права си, vilford! Точно това ме потресе в тази история! Каквато и да е годишнината – явно тя е обща за двамата!

  14. 16

    гравитон said,

    И аз на 6 септември 38 години ги направих! Букет гербери и поднесох ( има слабост към тях)! Златен пръстен с камък и подарих! … А трябваше „Любов“ на Веселин Ханчев …

    Къде си ти? Не свети в твойта стая,
    но зная, че си тук, че си сама.
    Завърнах се. За първи път разкаян.
    За първи път оставам у дома.
    Не е ли вече късно да остана?
    Измъчих те. До смърт те изтерзах.
    Какво ти връщам? Нежност разпиляна.
    Уста с горчиви бръчки покрай тях.
    Какво ти нося? Две ръце, с които
    да те докосна ме е срам дори.
    Къде си ти? Вдигни лице сърдито.
    Възмездие поискай. Удари.
    Вратата черна покажи ми с тази
    немилвана ръка като платно.
    В лицето ми извикай, че ме мразиш
    или дори че ти е все едно.
    Заслужил съм очите ти студени.
    Заслужил съм ги с хиляди вини.
    Ти ставаш. Приближаваш се до мене.
    Невидима, ти казваш: „Остани!“

    Или поне:

    За твойто тихо идване, което

    все още в мен отеква като гръм,

    за даденото и назад невзето,

    за прошката, че с теб съм и не съм,

    за думите, понякога спестени,

    за ласките, които не спести,

    за силата, която вля у мене,

    когато беше най-безсилна ти,

    за туй, че бе на мое име кръстен

    и твоя лош, и твоя хубав час,

    на твоя малък пръст наместо пръстен

    горещите си устни слагам аз.

    Веселин Ханчев

  15. 17

    vilford said,

    Гравитон, печелиш моите овации! Първото стихотворение ми е любимо. (тц, тц, тц! бре, какви мъже има) 🙂

  16. 18

    Гравитон! Благодаря ти !

  17. 19

    юлиц said,

    Муци,
    много са готини тиа нешта дето ги пишеш. Казват че литературния талант се проявяжа на разли1на вазраст. Мисля че твоят момент е дошал. Много се забавлявах с тжоя блог. Целувки, Юлис

  18. 20

    Благодаря ти, Юлиц! Много си мила!

  19. 21

    Sashko said,

    mnogo smeshno 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар

