Успяхме! Вече можете да отворите подаръците си!

😀 Поразвързах възлите на подаръците! Благодарение на моята малка приятелчица 😉 Голяма врътня беше, но успяхме! 😀  😀  😀

Само имайте търпение да се заредят! 😉

10 Коментари so far »

  1. 1

    vilford said,

    Хм, Муци… Така като ме гледаш как гледам виновно и примигвам на парцали – как мислиш, дали съм се преборила с разопаковането?! Обаче, ако ми кажеш кой изпълнява парчето, което се опитваш да ми пратиш – със сигурност ще си го изровя от някъде. Я зарежи подаръците и седни да обясниш от къде дойде това Муниконтин, че ме гризе любопитството! Всеки ден ще те проверявам докато го напишеш. 😛

  2. 2

    Парчетата не можеш да ги намериш , защото са специално за вас! Изпълняват ги, естествено “ Смехоранчетата“ 😀 A обясненията ще ви напиша след сряда . Ще изпълня обещанието си към vira 111 . Тя ме предизвика 😀 и не съм и отказала 😀
    Би трябвало да можеш да си ги отвориш вече 😉 – парчетата, де 😀

  3. 3

    vilford said,

    Нещо не правя както трябва. Ти и друг път си качвала песни на Смехоранчетата, но аз и тогава не успях. Смъквам някакво съвсем малко файлче (примерно 1000 пъти по-малко) и то естествено не тръгва. Тъкмо да имам повод със сина си да дойда на ваш концерт! 🙂

  4. 4

    Не мога да ти помогна! Самата аз съм като в мъгла с качването на песни в нета 😉 Помоли знаещите да ти кажат какво да правиш. В момента песните се отварят, но трябва да изчакаш да се заредят.
    А на концерт ще се радвам да дойдете!
    Колко голям е синът ти? 😀
    Разбрах какво трябва да направиш 😉 Задръж ръчичката върху заглавието на песента, а не върху триъгълничето за плей. Отваря се страница, изчакваш да се зареди и правиш каквото пише там. На български е 😉 Oпитай пак! Трябва да стане 😀

  5. 5

    vilford said,

    На 4 години е, но ако е наследил музикалните заложби на родителите си, хич и не помисляй да го включваш в хора. Иначе е ценител. Много обича да ходи на концерти и дори да си танцува – защо да отива зян хубавата музика. 😉

  6. 6

    Ооо! Падам си по такива мъже! 😀 Ще си говорим по-подробно! 😉

  7. 7

    Зелената фея said,

    Наистина трябва да разберем какво означава това Муниконтин!
    Ще те изнудвам докато не ни кажеш! 😀 😀 😉

  8. 8

    М-М said,

    Муцииии!
    Много се зарадвах на песничките на групата!
    И наистина се чудя откъде идва Муниконтин….ще ми кажеш ли?
    Моляяяяя *примигва невинно* !!!!!!

  9. 9

    Никито said,

    Мдам разбира се, че са страхотни само, че моето другото коментарче дето вчера написах нещо сега ми го няма тука *гледа учудено* :*:*:*:*
    Муцииииииии обичаме си те многоооооо!!!!!!!!!!! (hug)(hug)(hug)


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар

