Честит най- светъл празник на всички!

Днес е Голяма Богородица! Желая ви на всички вас цялата светлина, красота и любов на този свят! Бъдете живи, здрави, усмихнати и щастливи! Обичайте се!

Подаръците ще си получите по-късно 😉 ! 😀

13 Коментари so far »

  1. 1

    Жени said,

    Честит Имен Ден! Желая ти много здраве, усмивки, любов и винаги такова Смехуранско настроение! 🙂

  2. 2

    vilford said,

    Честит имен ден! Бъди винаги заобиколена с усмивки и хора, които обичаш! Здраве и щастие за теб и близките ти!

  3. 3

    Диана said,

    Честит празник и от мен! Наскоро чух, че всички, които носят името Мария, са силни жени, приели кръста на Богородица. Справят се с всичко, нищо не може да им се опре и Девата ги закриля. Тя закриля и всички нас де.
    Честит имен ден, Мария, и честит празник на всички!

  4. 4

    deni4ero said,

    Честито :-* много щастлива, здрава и никога сама! Имах предвид, заобиколена от искрени приятели и бурканче шоколад винаги :-*

  5. 5

    Графът said,

    Ха така! Сутринта аз не само, че не се сетих какъв ден е днес, ами взех, че ù се накарах заради някаква дреболия.
    Да си ми живо и здраво, Муче, зло да те забрави!

  6. 6

    😛 ,Графе! 😀 Благодаря ви за милите пожелания, приятели! Живи и здрави да сте! И винаги засмяни! Не се оставяйте на дяволчето, което скача на носа и ви кара да се чумерите! 😀 😀 😀 Просто го пропъждайте и то веднага изчезва. 😉 😀 😀 😀

    А подаръците ви още не мога да ги опаковам. Чакайте ги! 😀

  7. 8

    vasilev said,

    И аз се прибрах. И аз ти честитя имения ден. И аз ти пожелавам… много неща. Ама най-много от многото неща ти желая здраве и само весели моменти!

  8. 9

    вили said,

    Честито и от здраве да се не отървеш! http://ru.youtube.com/watch?v=tGeuJXelS6k&feature=related

  9. 10

    Ужасно мили сте!
    Графе и Вили, трогнахте ме!
    Василев, благодаря ти за чудесните много неща!

  10. 11

    Никито said,

    Да, честит имен ден мила Муци, въпреки че аз ти се и обадих по телефона оня ден, но нека и тука го напиша и ти пожелавам всичко най-добро и да продължаваш да живееш още дълги години 😉
    Ники

  11. 12

    Ники, приятелю! Много ти благодаря! Жив, здрав, много засмян и много късмет! 😀

  12. 13

    Никито said,

    Мерси, мерси и междудругото много ми хареса твоето блогче и ще продължавма да пиша в него, а ти ми пиши и по скайпа винаги сам там 😉


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар

