Дробчета муцироне

Нощес deni4ero ме вкара в хладилника в 2часа. Сега и го връщам! Рецептата е моя измишльотина. Но многократно изпитана! И при по-капризни гости! Ако някоя мацка е с претенции – не и обяснявайте как се приготвят. Да се чуди! 😀 

И така: трябва ви паничка пилешки дробчета добре измити. Червен пипер и брашънце. Копър, сол и оцет – това е.

Размесвате брашънце и червен пипер 1:1 върху хартия. Приготвяте тавичка с олио на дъното. Топите дробчетата в брашното с пипера яко и без да ги отупвате – в тавичката. До тук няма сол! Тавичката във фурната.

Нарязвате на ситно копъра барабар с дръжките, слагате го в съдче (чаша), слагате му сол на вкус и го заливате с оцет да кисне, докато се опекат дробчетата.

Който обича или може да яде чесън 😀 слага и счукан чесън вътре.

Вадите тавата на масата и заливате с оцета, копъра и чесъна! Вкусни са горещи!

Днес специално опитах без чесън – става! Заради един млад господин, който не понасял луци от всякакъв вид! 😀 И не дава на майка си да яде! Миришело му 😀 😀 😀

24 Коментари so far »

  1. 1

    вили said,

    Ама твоите рецепти са все едни такива вкусни, че и лесно правещи се! 😆
    Днес ще пробвам месото с лук, чесън, джоджен…. 😛

  2. 2

    deni4ero said,

    😆 😆 😆 и тва го прави в 2 през нощта?

  3. 3

    Знам и засукани 😀 Вили, ама предпочитам лесните! По-вкусни са ми!
    deni4ero, в два злоупотребявах с хапване, заради твоите пълнени чушки! 😀 A дробчетата ги пекох на обяд. 😀

  4. 4

    вили said,

    Аз също знам засукани, но признавам предпочитам тези, които отнемат по-малко време. Навремето обичах да се заседявам повече в кухнята, но сега не. Сготвих ребра от яренце с много лук и….И стана чудно. Облизахме си пръстите. 😛 😛

  5. 5

    deni4ero said,

    то с хапване в два не е злоупотреба, а глад мори добитъка 😛 тъй че …

  6. 6

    Диана said,

    И аз ще го пробвам!

  7. 7

    Муниконтин said,

    Вили, дай малко подробности за ребърцата, де! Много си лаконична! 😀

  8. 8

    vilford said,

    Дробчетата в магазина са свършили! 😦 Така е като последна чета рецептите – добрите домакини ме изпреварват и изкупуват всички основни продукти от рецептата. В случая подозирам Диана, че ми е комшийка. 😉 Май ще й се изтърсим неочаквано на гости.

  9. 9

    вили said,

    По въпроса с ребърцата. Имам си леля любима в едно село близо до Котел и тази ми леля гледа козички. След Гергьовден ми беше пратила бутче от яренце. Бутът имаше и ребърца финни, нежни. Отделихме ги и вчера ги извадих и по твоята рецепта, Муниконтин, ги сготвих. С много лук, малко чесън, магданоз и джоджен, червен и чер пипер и накрая кис.мляко + 3 яйца.Стана много хубаво. Естесвено принцеса Деси не ги хареса(Мммм лук, ужас!!!), но ние – да. Днес ги доядохме студени и пак бяха прекрасни. Сигурно стават за ядене студени заради голямото количество лук съчетано с кис.мляко. 😆 😆 😆

  10. 10

    Пробвайте оцета на вкус и ако е много силен го разредете с вода. Моят се оказа отровно кисел!
    Вили, облизах се! 😀

  11. 11

    вили said,

    О, забравих, че сложих оцет. Моя е ябълков и не е така силен. Ще пробвам и дробчета, ама май като се захлади наесен. В кухнята настава жега с тази фурна.. 🙂

  12. 12

    vilford! Супер идея! 😀 😀 😀

  13. 13

    Че не е за фурна, не е! Права си. Ама и за котлон не е. 😀
    Добре, че вече има вкусни домати! 😀

  14. 14

    вили said,

    Ако не е мъжът, ще мина само на салати.Домати, краставици и пиперки със сиренце обилно подправени – друго не търся. И най-интересното никога не ми омръзва шопската салата. Чувала съм приятелки да казват, че са им омръзвали в края на лятото. 😆 😆

  15. 15

    Вили, от една партия сме! 😀 😀 😀

  16. 16

    вили said,

    😛 😛 😛 😛 😛

  17. 17

    vasilev said,

    Ха, извинявайте, че нахлувам в женското Ви царство, но не се сдържах. По линковете, по линковете и стигнах до тук. Аз като човек – ерген мога да заявя, че тези постове ще ми свършат чудесна работа. Поздравления 🙂

  18. 18

    Добре дошъл! При нас максимата е бързо, лесно, евтино и вкусно! С малко масраф – много ефект! 😀 Ще се прочуеш сред момите! 😀

  19. 19

    vilford said,

    Eх, да можеше и в къщи така – оставиш рецепта на масата в кухнята и фамилията сита и доволна. Но май ще се примирим с това, да даваме идеи на ергените с желание за готвене. 🙂

  20. 20

    vasilev said,

    Абе аз нямам големи мераци за готвене. Много е трудно да ме накара човек да се въртя около печката, освен когато опитвам някоя чужда гозба. Но пък иначе съм доста чевръст с ножовете и режа, беля и приготвям всичко стига да има кой да го хвърли в тавата 😉

  21. 21

    Ти си мъжът мечта! 😀 Ako миеш и съдове…. еееееееех! Мечтата на всяка жена! 😀 😀 😀

  22. 22

    vasilev said,

    Мия ги я, мама едно време не можа да ме накара да го правя, ама като отидох в студ град и останахме без чисти съдове и се наложи. Вече ми е навик 😉

  23. 23

    simplyblue said,

    ауууууу, ще ги пробвам… потекоха ми лигите 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар

