Класика в къси панталонки !

Това е любимият ми спектакъл! Страхотен е! Изграден е изцяло върху класически произведения. Не се стряскайте! Много е забавен. Ще ви пусна туй онуй от него. Дано да можете да ги чуете. И да имате търпението да чуете малко «класика». Никак не е страшно! 😉

Класика – класика! Ама защо в къси панталонки? За да се знае кой я пее! Вече знаете, че смехоранчетата са от три до към 13-14 годишни.Но повечето солисти, които ще чуете са под 10! Възрастта им се разбира като ги слушате.,
Произведенията са от предкласика до съвременна класика. Вкл.и джаз парчета на 20 век станали «класически». Та, от Галупи с «Философът на полето», до рок! Като пътьом се минава през Моцарт, Росини, Шуберт (вече трябва да сте чули «Пъстървата»), Вебер, Бизе и т.н.
Целият виц е в аранжиментите. А децата са изпяли произведенията едно към едно по партитура. В аранжиментите също е спазен нотният текст, а закачките – ами слушайте!Подсказвам – в аранжиментите. Разбира се има и други шегички. В едно парче са събрани например Фигаро на Моцарт и Фигаро на Росини. Много забавно и за нас и за децата се получи. Чуйте го!Фигаро и Фигаро
Разказът също е много интересен. Води се от две мишлета и тяхната баба. Живеят естествено в операта. «Артистите» също са смехоранчета! Затова всичко можеше да се очаква по време на спектакъл! И разни случки се случваха. Естествено! Но за тях, друг път. Ако ви е интересно!Класика в къси панталонки

12 Коментари so far »

  1. 1

    Не щракайте върху линка, а задържайте курсора, докато се появи каре за отваряне.

  2. 2

    Графът said,

    Браво на майсторката на аранжимента!
    Този спектакъл наистина е фантастичен! Заслужава да бъде заснет целия на видео. Още по-добре по време на спектакъл за да се види майсторлука им да се измъкват от трудни положения!
    Вярно пеят – няма от тях „по-талантлив“!

  3. 3

    Аранжиментите не са мои! Различни хора са ги правили. А за заснемането си прав, но кой в България дава пари за деца? А още повече за класика! Виж чалга да беше…..

  4. 4

    astilar said,

    Страхотно! Аз съм горещ почитател! И ще се радвам, ако мога да чуя и видя още.

  5. 5

    Svetlina said,

    „Аз съм готов“ 🙂

    Браво, Муниконтин, пак донесе усмивки и то толкова рано сутринта 🙂

  6. 6

    astilar, обещавам! А това беше целта на упражнението, Svetlina! Радвам се, че съм те засмяла! 😀

  7. 7

    mislidumi said,

    Eй, прекрасно! Тези деца са истински таланти.
    Записите демонстрират как чожек може да помогне на децата да развият талантите си.
    Това е най-големият майсторлък на педагогиката.
    Много ме зарадваха тези записи.

  8. 8

    deni4ero said,

    Най-накрая имах и аз възможността да ги чуя! Страхотни са! Да се ненадяваш, че това го изпълняват деца под 10 години. Браво! Почти ме доядя, че не живеем в София 😉 да съм ти подръка 🙂

  9. 9

    вили said,

    Страхотни са!!! Браво Муниконтин! Явно е, че много си обичаш работата. Завиждам благородно!

  10. 10

    Знаех си, че ще ви харесат! Много се радвам! Ще има още тогава! Благодаря ви! Зарадвахте ме! 😀

  11. 11

    vilford said,

    Здравейте, Муниконтин!
    Аз съм от скоро в блога. Vira, която ми е съседка, ме запали. Радвам се да се „срещнем“.
    Исках да питам къде човек може да гледа Смехоранчетата – концерт или…? Четиригодишният ми син обожава концертите. Откакто в Шумен гледа ежегодния фолклорен концерт на народите от бившия соц. лагер. Дори се опита да се включи в танците. 🙂

  12. 12

    Добре дошла, vilford! За съжаление сезонът свърши. На есен с песен 🙂 ! Напомни ми в края на август. Тогава подробно ще ти обясня. Ще се радвам да се запозная с младия господин! 🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар

