Смехоранчета!

Най -после имам възможността да ви пиша какво е това чудо «Смехоранчета». Не че досега не можех. Но съгласете се, че да четете за пеещи деца и да не ги чуете, е тъпо. Е, вече можете да ги чуете! Не бързайте с «браво»-то. Заслугата е изцяло и единствено на брат ми, когото добре познавате – Графа. Тук би трябвало да пусна «визитната ни картичка» – песен, но не знам дали ще ми се отвори парашута. Все още водя борба с това нещо «Виста» при променлив успех 😉 Ако сега не успея , друг път ще я чуете.
Nie, Smehoranchetata
И така. Имало едно време, преди цели 19 години – Боже, колко много! – една млада жена, чиято мечта била да има детска вокална група. (Става дума за ранната пролет на 1989г. ) Така, че борбата и хич не е била лека! Някой си да си направи ДВГ! Почти абсурд! Но тя успяла да се пребори за мечтата си!
От есента на същата тази година аз работя с нея.
Уф! Писанието ми започва да прилича на годишен отчет! 😀 Затова МУЗИКА!

download Pokana.mp3
download Pastyrvata.mp3

Разбира се, че още не ви е ясно какви сме и за какво се борим, ама пък вие искате отведнъж всичко да разберете! 😉 Няма да си изгърмя патроните от раз! За какво ще пиша по-нататък! 😉
Всичко, което чувате и ще чуете, е изпято от «Смехоранчетата». Както сте забелязали, репертоарът ни е доста разнообразен. Но и за него по-нататък 😀
И все пак какво е това «Смехоранчета» питате вие. Ами това са красиви, умни, музикални и много любими деца на възраст от 3 до 13 години! Това е!
Имате ли в къщи такива – обадете ми се!

Песните са във формат МР3 и явно не са приети. Ще умуваме какво да правим! Ако някой знае, да помага! 😉

…………………………………..

Последни (05.06) инструкции за песните:

Не кликвайте върху тях, а изчаквайте да се отвори карето;

За Nie, Smehoranchetata просто задържате курсора в карето докато тръгне. Може само да се слуша;
Другите 2 песни могат и да се свалят. След като карето се зареди, кликвате върху  : ->  в горния ляв ъгъл

21 Коментари so far »

  1. 1

    Публикацията е възстановена по системата на Графа, затова коментарите са в такъв вид.

  2. 2

    deni4ero http://deni4ero.wordpress.com
    2008/05/13 at 5:29 PM

    еййй, как ми разпали любопитството сега с това после, после, после …

  3. 3

    deni4ero http://deni4ero.wordpress.com
    2008/05/13 at 5:29 PM

    а за Виста и до днес не знам що за животно е

  4. 4

    Графът http://vascont.wordpress.com/
    2008/05/13 at 6:35 PM

    Работата с вкарване на музика се оказа сложничка. Най-напред трябваше да намерим програма, която да превръща аудиофайловете в МР3 – при другите формати не могат да се делят отделните изпълнения в един диск. Това го оправихме. Но се оказа, че МР3 в блога могат да се вкарат само като линк към интернет, т.е.трябва първо да ги вкараме някъде другаде в специализираните сайтове. Надявам се тогава да стане, моля да ни извините за забавянето.

  5. 5

    2008/05/14 at 12:15 AM

    Лошото Deni4ero, че и аз не знам! За Вистата става дума . Борбата ми с нея е епична! Добре, че има кой да ми помага.

  6. 6

    deni4ero http://deni4ero.wordpress.com
    2008/05/14 at 8:55 AM

    вижте в блога на Niili, има едно чудо, наречено boxnet. Питайте я, тя ще ви помогне Тва за музиката става въпрос
    Слънчев и усмихнат ден

  7. 7

    2008/05/14 at 9:32 AM

    Благодаря ти! Смехорански и на теб и най-вече на малкия човек!

  8. 8

    deni4ero http://deni4ero.wordpress.com
    2008/05/14 at 1:09 PM

    много ми хареса “смехоранското” пожелание Благодаря!

  9. 9

    2008/05/14 at 6:27 PM

    дени4еро! Безкрайни благодарности на теб и Niili задочно! Успяхме! Не става така, както го исках, но по-добре така, отколкото никак! !Съжалявам, че сте далеч от нас. Иначе щях да прилапам малкото ти съкровище за смехоранче!

  10. 10

    deni4ero http://deni4ero.wordpress.com
    2008/05/14 at 10:11 PM

    аз да си призная честно, когато ме пита дали съм била смехоранче като малка, си помислих дали съм била лъчезарно дете (изчервено смайли) и не отговорих подобаващо. Сега, след като вече знам какво са “смехоранчетата”, казвам, че не съм била, въпреки че, докато тренирах, все се шегувах, че съм си сбъркала попрището, защото не спирах да пея. Малко да се надуя и аз

  11. 11

    deni4ero http://deni4ero.wordpress.com
    2008/05/14 at 10:12 PM

    Също си мислех за мъничето да стане “смехоранче” преди малко,докато я приспивах, защото все ме прекъсва с нейните “песни”, аз като й запея, ама, на, ядец – няма три и не е в Софето

  12. 12

    2008/05/14 at 11:33 PM

    Това, че няма три не е проблем, стига да може да задържи вниманието си около час. Тази година имаме 4 мъничета. Две още не са навършили три . Проблемът е, че сте далеч! А от засмяната ти снимка имах чувството, че си била наше дете!

  13. 13

    deni4ero http://deni4ero.wordpress.com
    2008/05/15 at 1:43 PM

    не съм, за съжаление … можех сега да бъда музикалният идол на България :-р Е, малко съм старичка, ама пак хващам око … 🙂

  14. 14

    deni4ero http://deni4ero.wordpress.com
    2008/05/15 at 1:44 PM

    минутка за реклама, извинявай, че толкова глупости ти пиша в коментарите, ще се постарая да ги огранича!

  15. 15

    2008/05/15 at 11:21 PM

    Дума да не става!

  16. 17

    vira111 said,

    А кой ви пише песните, Муниконтин?
    Кой пише текстовете? Някои са специално за Смехоранчетата, зотова питам. А и за друго… и на мен ми се пишат текстове за смехорански песни! 😀 😀

  17. 18

    Муниконтин said,

    vira, това е чудесно! А текстовете ни ги пишат различни хора. Все смехорански приятели! Същото се отнася и за песните.

  18. 19

    vira111 said,

    Ще взема да се пробвам и аз, но моите все такива едни носталгични излизат 😀 Като напиша някой весел и жизнерадостен, ще ти го пратя!

  19. 20

    Диана said,

    Муниконтин, пращам ти едно текстче – написах го за Смехораните, но няма да се разсърдя ако не им хареса 😀
    Не знам защо има някаква връзка с вчерашната ти приказка (но съм го писала преди това 😀 )
    Подарих го също и на Светлина под един неин много хубав пост за музиката. Ето го:

    Шарен свят, пъстър свят,
    всичко в теб ме удивлява!
    Аз съм твоето дете.
    Аз съм утрешният ден.
    Аз съм мъничкото зрънце,
    от което ще порасне
    чудно-хубаво стъбло
    и с листата си прекрасни,
    с песента си, с любовта си
    ще прегърне планината
    и водата във реката.
    Всички други стъбълца
    ще прегърне и така –
    към небето устремени
    ще растат с очи засмени.
    Шарен свят, пъстър свят,
    дай ни обич, дай ни слънце,
    за да може всяко зрънце
    да покълне за живот.

  20. 21

    Диана, страхотно е! Благодаря ти! 😀 Надявам се да стане песен, но това зависи изцяло от композитора. Много ти благодаря пак! Наистина има връзка с приказката. Иди и кажи, че нещата нямат някаква връзка помежду си! Както при картинката със совичките! Усмихна ме!


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар

