Още нещо за „Югославските деца“ на Графа

Както вече сте разбрали, Графът ми е брат. Затова си позволявам да добавя нещо към това, което е написал. Все пак Мама Ваня е и моя майка. Тя беше…. Ще разберете постепенно каква жена! Нямам представа какво си е наумил да пише, затова ще си затрая.Но си запазвам правото да се намесвам, ако трябва!
Та, две неща искам да добавя.
Първото е за въшките. Не започвайте да се чешете по главите! 😉 Било е преди много години!
Горките дечица, освен всичко друго са били страшно въшлясали, а някои са имали и краста. Единственият цяр против тези гадинки била газта. Остригали 0-номер момченцата и работата се уредила, след което решили, че трябва да острижат и момиченцата! И тук се намесила мама. А тя страшно умееше да постига своето, без никой да разбере! И така заела се с дълги, къси, къдрави и всякакви косички и ден след ден с огромно търпение и постоянство успяла и косите да спаси и въшките да изчисти! Което си е било чист героизъм! При това нито аз (бебе), нито брат ми е въшлясъл 😀
За съжаление второто не е забавно.
Княжево. Вилата , в която живеехме. Целият ни багаж е събран в огромни сандъци в хола. След ден , два ще заминаваме за Югославия
. Там ще живеем известно време. Както винаги аз си играя под масата и имаме гости. Изведнъж по радиото казват нещо и над мен настъпва гробна тишина!
На другия ден нашите започнаха да разопаковат багажа. А от един от тези сандъци ,баща ми ми направи чудесна къща за игра. Но това е друга рубрика.

4 Коментари so far »

  1. 1

    Графът http://vascont.wordpress.com/
    2008/05/02 at 6:52 AM

    “Все пак” така си е, мило сестриче!
    Допълнението е много на място. Бях забравил тази история, а тя всъщност отне месеци и постоянна миризма на газ. Е, мама ти е спестила удоволствието, когато ти е разказвала – не ми се размина и на мен мазането! Ама пък каква хубава и лъскава става косата от газта!
    Такива “намеси” ще очаквам и нататък. Все пак твоите спомени са десет години по-млади…

  2. 2

    2008/05/02 at 9:30 AM

    “Младо гадже” съм си! А “намесите” няма да ти се разминат!

  3. 3

    Mislidumi http://mislidumi.wordpress.com/
    2008/05/02 at 9:50 PM

    Само една усмивка от мен за потвърждение, че прочетох и това прекрасно допълнение към разказа.

  4. 4

    simplyblue http://simplyblue.wordpress.com/
    2008/05/07 at 1:10 PM

    допълненията и намесите са си задължителни, ако питате мен


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар

