Коя съм аз

Брат ми ми инсталира блог! Трябвало да напиша нещо за себе си. Демек да ви се представя. Подходих сериозно към това. Оказа се, че не е толкова просто! Не зная при вас как е, но аз просто не се познавам! Напоследък ми се случиха доста драматични изпитания и разбрах, че не си знам нито психическите, нито физическите сили. Ще попитате защо чак сега пиша? Ами, аз не знам и това писание дали ще стигне до вас! Проблемът ми е, че съм пълна аджамийка по отношение на тази машинка РС! И вече ми излапа няколко неща. Затова приключвам. Не ми се упражнява писане! По нататък ще ви пиша повече за себе си, но всичко по реда си! „Когато му дойде времето“ 😉 Стискайте ми палци! Ще се опитам да го пратя 🙂

5 Коментари so far »

  1. 1

    Графът http://vascont.wordpress.com/
    2008/04/10 at 1:10 PM

    Спокойно, сестричке, началото винаги е трудно, но после е песен!

  2. 2

    lyd http://lydblog.wordpress.com/
    2008/05/06 at 2:26 PM

    Честит блог!
    Един съвет от мен: пиши си текстовете на файл, после копирай в блога. Ако не успееш да публикуваш, нищо няма да е изгубено и ще си стои във файла

  3. 3

    Стига да успея да открия въпросния файл после! Все още се чуствам като пате в кълчища, а и така действам Пълен аджамия!Но не се предавам! Айде де! Ще се дам на някаква си машинка!

  4. 4

    Lyd http://lydblog.wordpress.com/
    2008/05/07 at 11:16 PM

    ами направи си папка “blog” и слагай ясни заглавия после трий успешно публикуваните и готово

  5. 5

    2008/05/19 at 12:08 AM

    Най-после имам такава папка! Не си мисли, че сама съм си я направила! Благодаря ти за съвета! Така наистина е по-лесно.


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар

