изпаднах в паника!

Да си призная, нямах представа с какво се захващам като се съгласих брат ми да ми  отвори блог. Имах намерение да направя нещо като хронология на детската група Смехоранчета. Репертоар, концерти, участия, записи и т.н. Нещо като тефтер със записки. Обаче…..неочаквано за мен, започнахте да ми се обаждате и аз изпаднах в паника. Аз съм човек любопитен и четящ. Приятно ми е да се ровя из вашите блогове. Започвам да ви опознавам, да чакам нови неща! И изведнъж се оказва, че вие очаквате от мен да ви пиша! А ако пиша, някой трябва да го чете! И трябва да му е интересно. Крайно задължаваща задача! Как да не изпадне човек в паника!

8 Коментари so far »

  1. 1

    deni4ero said,

    хихи, айде, смехорани, чакам с нетърпение 🙂

  2. 2

    Да минат празниците, че много ме завъртя шайбата. Желая ти весели и щастливи дни!

  3. 3

    Svetlina said,

    Ей сега ще ти дам тон за песен 😉 :
    Доброто вино е като жребче,
    кипи от сила, пътя го влече…

    (ако не се лъжа, това е ваша песничка, е, ясно е, че аз обикновено се лъжа 😀 )

  4. 4

    simplyblue said,

    то след празниците, ще дойдат други празници… моля, без оправдания :mrgreen:

    поздрави! 🙂

  5. 5

    Svetlina , не е наша песничка, но стихчето е хубаво!
    Весели празници и живот и здраве на всички ви!

  6. 6

    !simpliblue! Даи, Боже, повече празници! Има ли по-хубаво от това!Много,много смях и любов ти желая на теб и на любимите ти хора и животинки!

  7. 7

    astilar said,

    🙂 скоро ще премине паниката 🙂 , ако не решиш да я ползваш за оправдание, де. 🙂

  8. 8

    Благодаря, astilar! Надявам се! Само дано не е от глагола „да се надена“! 😀


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар

